...
Головна » Статті » 13 способів приємно здивувати пацієнта

13 способів приємно здивувати пацієнта

1.Гідні проводи. На вулиці почався дощ? У вас є як мінімум три варіанти приємно здивувати пацієнта:

-провести його до авто з парасолькою;
-запропонувати йому парасольку з собою.
-викликати пацієнту таксі 
Крім того, проводжаючи пацієнта, ви можете давати йому невеличку пляшечку води з собою. За рахунок клініки, звісно. 

2.Особиста увага лікаря. Зробили велику роботу або пацієнт виявився особливо вразливим? Зателефонуйте йому на наступний день самі, не довіряйте цей дзвінок іншим. Так ви виявите справжню турботу і, звісно, допоможете пацієнту швидше впоратися з неприємними наслідками лікування (особливо якщо вони вигадані самим пацієнтом).

3.Чай, кава.
Так, переважна більшість процедур і операцій вимагають утримання від їжі. Але пацієнти можуть приходити в компанії, особливо, коли мова йде про дітей. Тоді наявність у кабінеті/клініці буфетного куточка буде досить доречна. Крім того, не можна забувати і про первинні консультації, після яких чашка чаю і смачне печиво миттєво стануть аргументом на користь вашої клініки.

4.Вам подарунок! Найпростіше – нагороджувати пацієнтів несподіваними подарунками, які мають безпосереднє відношення до догляду за порожниною рота. Зубна паста, щітка, ополіскувач. Щось не дуже дороге, але помітне і корисне. Інший варіант – несподіваний приємний сюрприз, не пов'язаний з роботою. Що саме? Відповідь на це питання шукайте в бесіді з пацієнтом та інформації, яку ви зібрали про нього. Людина проводить багато часу за кермом? Подаруйте йому багаторазовий стакан-термос для кави. Пацієнт не розлучається з планшетом або смартфоном? Дайте йому переносний акумулятор, зарядний пристрій.

5.Допомога з паркуванням. Ідеальний варіант – власна парковка для пацієнтів. Якщо ж нічого подібного поруч із клінікою або кабінетом влаштувати неможливо, найміть паркувальника, який буде вирішувати питання паркування за пацієнта. І запізнень буде менше, до речі.

6.Комфорт і додаткові послуги.
Необхідно зробити абсолютно все, щоб пацієнт відчував себе максимально комфортно. Можна створити відповідну атмосферу за допомогою картин, загального дизайну приміщень, можна поставити в холі масажне крісло і т.д. Якщо такі рішення здаються занадто складними, можна обмежитися грілкою під голову, чому ні? Нервовому пацієнту навіть така дрібниця буде здаватися приємним сюрпризом.

7.Безкоштовна підзарядка пристроїв.
Можна, звісно, придбати спеціальний стіл або пристрій, який заряджає будь-які пристрої на невеликій відстані, тобто досить просто покласти телефон поруч і він заряджається. А можна просто запропонувати зарядки для різних телефонів і дозволяти пацієнтам, які очікують, користуватися ними при необхідності.

8.Ранні птахи.
Є такі пацієнти, які не запізнюються, а навпаки, приходять раніше. Таких ви можете приємно здивувати своєю готовністю прийняти їх за 10-15 хвилин до призначеного часу. Що для цього потрібно? Приходити на роботу трохи раніше і залишати між пацієнтами ті самі 10-15 додаткових хвилин перерви.

9.Знаки уваги.
Не забувайте вітати своїх пацієнтів з днем народження і іншими святами. Як варіант, надсилайте їм справжню листівку звичайною поштою. Вам це обійдеться недорого, а пацієнту буде приємно. При такому рівні уваги цілком може спрацювати "сарафанне радіо".

10.Спасибі за відгук! Вважаєте, що платити за гарні відгуки недобре? Все вірно. Платити – погано, а ось дякувати – добре. Якщо пацієнт залишив відгук про вашу клініуц в соц. мережі або на вашому сайті, віддячите його, наприклад, знижкою на професійну чистку зубів. І не забувайте реагувати на відгуки в онлайні, якими б вони не були хорошими або поганими.

11.Приходьте з дітьми! Якщо серед ваших пацієнтів є достатня кількість молодих мам, подумайте про те, що важливо обладнати дитячий куточок у своїй клініці, а краще найняти няню, вихователя, яка б доглядала за дітьми, поки мама на лікуванні.

12.Чисті зуби – чиста машина. Найняли паркувальника? Подумайте над тим, щоб зробити для особливо дорогих клієнтів ще більше. Як варіант, домовтеся з найближчої автомийкою та заганяйте туди машини пацієнтів.